Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Regulamin organizacyjny

Urzędu Miasta Torunia

 

Regulamin Organizacyjny UMT reguluje sprawy związane z:
  • strukurą organizacyjną urzędu
  • zadaniami wspólnymi jednostek organizacyjnych urzędu, ich kierowników oraz pracowników
  • podstawowymi zadaniami jednostek organizacyjnych urzędu
  • zasadami opracowywania aktów prawnych prezydenta
  • zasadami podpisywania pism i aktów prawnych
  • prowadzeniem kontroli wewnętrznej
  • zasadami planowania pracy

Regulamin zawiera także schemat organizacyjny Urzędu Miasta Torunia, wykaz jednostek organizacyjnych Gminy.

Zarządzenia dotyczące Regulaminu Organizacyjnego UMT można znaleźć w bazie zarządzeń PMT:

Powiadom znajomego